16_20140910.png

Hrdé město, hrdý klub. Nová týmová kampaň je postavena na klubismu

Na předzápasových a reklamních plakátech se letošní sezónu budete setkávat pouze s odchovanci Sokola. Šestice hráčů, které pro velký florbal vychoval pardubický klub, totiž nafotila novou kampaň pro ročník 2014/2015.

Na předzápasových a reklamních plakátech se letošní sezónu budete setkávat pouze s odchovanci Sokola. Šestice hráčů, které pro velký florbal vychoval pardubický klub, totiž nafotila novou kampaň pro ročník 2014/2015.

Víra ve svůj klub, odhodlání vítězit, vztah k rodnému městu a týmová zodpovědnost. To jsou hlavní motta, která se objeví na fotografiích a plakátech pardubického florbalu v této sezóně. Největší florbalový klub ve Východních Čechách dlouhodobě sází na své odchovance, kteří se postupně stávají největšími osobnostmi A týmu, potažmo celé extraligy. A ve stejném duchu se nesla také celá letošní kampaň. „I přesto, že se úroveň fungování našeho klubu stále posouvá dopředu, myslím si, že patříme mezi týmy, ve kterých panuje takřka rodinná atmosféra. Pouto mezi hráčem a samotným oddílem je víc než patrné a tento kurz bychom rádi udrželi i nadále," vysvětluje podstatu celé kampaně prezident klubu Vít Drašar.

Filip Bahník, Karel Brychta, Jakub Burian, Radek Formánek, Adam Šťastný a Martin Zozulák splňují všechna výše uvedená kritéria sportovního klubismu. „Vybrali jsme těchto šest hráčů, protože jsou našimi odchovanci a v současné době hrají prim v A týmu," dodává k hráčské volbě Drašar.

Celá akce proběhla v pondělí 4. srpna v ateliéru GM Foto pana Petra Moška. Za objektivem fotoaparátu ovšem stál fotograf Tomáš Kubelka, mimo jiné autor projektu Humans of Pardubice nebo fotografií členů našeho klubu ze sezóny 2012/2013.

Šestero pardubických florbalistů odhalených do půl těla nejprve nafotilo společnou fotografii, poté došlo na individuální snímky. Mezitím ale každý z nich musel projít designovou procedurou u airbrushera a našeho brankáře Romana Vítka. „V průběhu července vznikl nápad, že bych mohl kluky vyzdobit tetováním s logem Sokola pomocí airbrushové pistole," poodhaluje originální metodu Vítek.

Každému hráči bylo poté vyhotoveno tetování na různých částech těla. Klubové logo tedy zdobilo například hrudník, krk, biceps nebo záda. „Musel jsem sehnat speciální barvy, protože s těmi, které používám na masky, bych na těle příliš neuspěl. Pak už stačilo pouze vyhotovit šablony s logem v různých velikostech a šlo se na věc," říká Vítek.

Celá akce zabrala téměř tři hodiny, ovšem díky pohodové atmosféře, kterou bezesporu pomohl navodit také Tomáš Kubelka, si všichni aktéři srpnové odpoledne užili. „Proběhlo to celé perfektně. Jeden rozdíl mezi airbrushem na masky a na spoluhráče bych ale našel. Masky mi do toho nikdy tak nekecají," glosuje s úsměvem na tváři Vítek. „Bylo to super, ale rozhodně to nebylo tak jednoduché, jak se může zdát. Z jedné pózy, ve kterém jsem musel vydržet přes pět minut, už jsem dostával křeče," stěžuje si naoko kapitán Brychta.

Individuální fotografie budete moci najít na předzápasových plakátech, na kterých se postupně celá šestice vystřídá, nebo na klubovém facebooku. Ke každému snímku bude také vydán speciální článek, přibližující samotného hráče a jeho vybraný slogan.